Wednesday 10 October 2012

Assalamualaikum kengkawan

                                                  

                                       
  ( xde yng hidup @ meninggal dunia) pic ni hanya hiasan..hahahaahakk


Kdg2 kita  tak puas, ape yang kita  ada..Kdng2 yang kita nak tu x tercapai..Pelbagai karenah n birorasi ..hahaahk.Kepuasan yang kita dapat sebenarnya adalah dpt membahagiakan seseorng fmly, kwn, n SOMEONE..
                                                  Dan yang paling penting, apabila Allah suka kita, ape jua yg kita lakukan, psti dapat dilakukan dengan kepuasan..Terima Ya Allah.Aku dilahirkan sebagai Islam..



.Kadang2x aku pikir, kenapa la kwn seagama ku ni, x hargai agama di berikan.Aku Tahu, aku Insan yang lemah..Banyak Dosa, di lahirkan tidak sempurna seperti korang..tp, segala Rintangan yg aku tempuhi berkat daripada doa fmly..dan adenya Allah..Tiada manusia yng  lengkap..tiada  manusia yg x wt salah walaupn sekecil zarah.msti ade...so, Allah Maha Kuasa, dia la tempat kita merintih...Alangkah masa dapat di undurkan,,akn aku amar makruf nahi mungkar.


oke la kengkawan..Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment